اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۴۲:۰۷
اذان ظهر ۱۲:۰۲:۴۶
اذان مغرب ۱۹:۰۷:۵۳
طلوع آفتاب ۰۵:۱۵:۲۲
غروب آفتاب ۱۸:۴۸:۴۱
نیمه شب ۲۳:۱۵:۵۴
قیمت سکه و ارز
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۰
فرماندهان ارتش تأکید کردند؛

ارتش در اوج اقتدار | برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهد شد

فرماندهان ارتش در استان‌های مختلف تاکیدکردند که ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد و پاسخ هر تهدیدی را قاطعانه خواهد داد؛همچنین همزمان با روز ارتش مراسم رژه برگزار شد.

ارتش در اوج اقتدار | برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهد شد

به گزارش سراج24؛ همزمان با ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران استان‌های مختلف شاهد برگزاری مراسم مرتبط با این روز از جمله رژه و سان نیروهای مسلح بودند.

همچنین مراسم روز ارتش در تهران با حضور رئیس جمهور و فرماندهان ارشد نظامی برگزار شد. رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش مردم باور و جلوه ارتش برای مردم است، گفت: ملت نگاه می‌کند تا هر جا حادثه‌ای مانند سیل و زلزله و کرونا باشد ارتش را کنار خود حس می‌کند. 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش هم در حاشیه مراسم روز ارتش در جمع خبرنگاران گفت: اگر فیلم‌های رژه‌های سال‌های گذشته را مشاهده کنید و مقایسه‌ای با آنچه امروز در رژه حاضر بود انجام دهید، شاهد پدیده جدیدی خواهید بود.

وی افزود: نیروی زمینی قهرمان ما پوست‌اندازی کرده و شما یک نیروی زمینی جدید را در این رژه و هم در عرصه‌های مختلفی که مشغول انجام مأموریت است مشاهده می‌کنید که با فناوری‌های جدید مورد نیاز جنگ‌های امروز و با پیش بینی‌هایی که برای جنگ‌های احتمالی آینده شده، تسلیحات و تجهیزات مناسب برای آن آماده شده است.

روز گذشته نیز مراسم تجدید میثاق فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این گزارش نگاهی به برخی محورهای سخنرانی‌های فرماندهان ارتش در استان‌های مختلف کشور داریم؛ فرماندهان آجا امروز تاکید کردند که ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسخ هرگونه تهدیدی را سخت و قاطع خواهد داد.


محورهای سخنان فرماندهان ارشد ارتش در استان‌ها


امیرسرتیپ علی حاجیلو در ارومیه: وحدت بی‌بدیل نیروهای مسلح خار چشم دشمنان است

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

امیرسرتیپ علی حاجیلو صبح سه شنبه در مراسم روز ارتش اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در اوایل انقلاب با طراحی نقشه‌های پیچیده قصد خلع سلاح انقلاب اسلامی با انحلال ارتش بود که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و با اعلام روز ارتش از طرف ایشان خنثی شد.

وی افزود: تدبیر و طراحی دفاع همه‌جانبه از سوی امام خمینی (ره) با ابقاء و تقویت ارتش و تأسیس سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین دشمنان را از هرگونه تعدی به نظام اسلامی مأیوس کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با غیرت و عقلانیت دینی، ایثار و ولایتمداری، از جان گذشتگی و ترجمان عینی اشداء الکفار و رحما بینهم در مقابل دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایستاده است.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) در پایان هشت سال دفاع مقدس خطاب نیروی زمینی ارتش فرمودند، این نیرو حقیقتاً در نوک پیکان مقابله با حملات دشمن بوده و توانست چهره راستین و شکست ناپذیر خود را نشان داده است.


امیر اکبر نجفی در کرج: ارتش در هر جا که نیاز بوده وارد عمل شده است

امیر اکبر نجفی صبح سه‌شنبه در مراسم رژه روز ارتش که در کرج برگزار شد، با اشاره به افتخارات ارتش در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن گفت: عقابان تیزپرواز ارتش زمانی که فقط چهار ماه از جنگ تحمیلی گذشته بود طومار نیروی دریایی عراق را در هم پیچیدند به طوری که نیروی دریایی عراق فرصت و اجازه هیچ اقدامی را نداشت.

نجفی با بیان اینکه در آن زمان خلبانان ارتش بعضاً حدود ۱۴ ساعت بر روی هوا باقی می‌ماندند تا کشتی‌های نفتکش ایران را اسکورت کنند، گفت: حتی یک روز حرکت این نفتکش‌ها تعطیل نشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه به خدمات ارتش در حوادثی چون سیل، زلزله و ایام کرونا هم اشاره کرد و افزود: ارتش در هر جا که نیاز بوده وارد عمل شده است؛ در سقوط هواپیمای مسافربری در کوه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بچه‌های ارتش به دل کوه زدند و پیکر جانباختگان را به پایین منتقل کردند.

نجفی با بیان اینکه ارتش امتحان خود را پس داده است، افزود: ارتش جهان اسلام را قدرتمند کرد و ملت‌های مسلمان اکنون به بصیرت رسیده اند و باید حاکمان کشورهای اسلامی به این بلوغ و بصیرت رسیده باشند و دست در دست ایران بگذارند تا هیچ حکومتی به خودش اجازه تعرض به این کشورها را ندهد.


امیر سید علی نباتی در اردبیل: ارتش در اوج اقتدار و صلابت است / حضور تیپ ۴۰ در مرزهای غربی کشور

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

امیر سید علی نباتی در نشست هماهنگی برنامه های روز ارتش در اردبیل اظهار کرد: ما با برگزاری برنامه گرامیداشت یاد و خاطره سردار مجاهد «سپهبد صیاد شیرازی» برنامه‌های گرامیداشت هفته ارتش را آغاز کردیم و در این هفته برنامه‌های متنوع در حال برگزاری است.

وی از برگزاری یادواره شهدای ارتش در روز ۲۹ فروردین خبر داد و تصریح کرد: این یادواره در مهدیه اردبیل برگزار می‌شود تا ادای دینی را به شهدای والامقام ارتش در دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک و هجومی ارتش دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان ارتشی را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد و گفت: برپایی ضیافت افطاری و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این هفته است.

نباتی افزود: به دلیل تقارن روز ارتش با ماه مبارک رمضان و حضور نیروهای تیپ ۴۰ در غربی‌ترین نقطه کشور در صیانت از مرزها، امسال رژه نیروهای مسلح در ۲۹ فروردین برگزار نخواهد شد و امیدواریم در سال‌های آینده برگزاری این رژه را همچون سال‌های پیش شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در ایام دفاع مقدس ارتش با تقدیم ۴۸ هزار شهید، بیش از ۲۱۱ هزار جانباز و ۲۷ هزار آزاده دین خود را به انقلاب اسلامی و میهن اسلامی نشان داد و سعی کرد تا از کیان این مرز و بوم دفاع کند.

نباتی مشارکت ارتش را به همراه سایر نیروهای مسلح در انجام ۴۰۰ عملیات آفندی و پدافندی یادآور شد و اضافه کرد: این عملیات به صورت مشترک و یا با محوریت ارتش برگزار شد و موفقیت‌های رزمندگان اسلام را شاهد بودیم.


امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست در اصفهان: ارتش نگهبان قلعه و تنگه احد است

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست صبح سه شنبه در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان با اشاره به اینکه نیروهای مسلح پشتوانه محکمی به نام مردم، شریعت و ولایت دارند، اظهار داشت: ارتش یک هفته پس از پیروزی انقلاب با تمام قوا و مطابق قانون در راستای استقلال کشور در مقابله با گروهک‌ها مختلف در صحنه حضور داشت و امروزه نیز دوشادوش و همراه سایر نیروهای مسلح در راستای خودسازی، خودکفایی و رسیدن به دستاوردهای مهم علمی، نظامی، تسلیحاتی و تجهیزاتی همچنان در خدمت ملت ایران بوده و هست.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص ارتش گفت: ارتش همیشه در حوادث مختلف پیش قدم بوده به طوری که رهبر در حادثه سیل شمال کشور فرمودند: «ارتش با صدور دستور حتی قبل از سایر سازمان‌ها و مدیریت کشور در منطقه مستقر شد و به کمک رسانی و خدمت به مردم پرداخت».

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در مورد ارتش فرمودند: «ارتش مشت گره کرده‌ای در مقابل مستکبران است» و باید این را دانست که ارتش نگهبان قلعه و تنگه احد است و به وظیفه و مسئولیت خود تحت هر شرایطی باید توجه داشته باشد و ارتش نگهبان بیرون مرزها و دژهای کشور است و تنگه احد را به هیچ عنوان ترک نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه ارتش در کنار سپاه، بسیج و سایر نیروهای مردمی اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور اشغال شود، تصریح کرد: نیروهای مسلح ما پشتوانه محکمی به‌عنوان ولایت، مردم و شریعت دارند که در این مسیر ولایت پیوند دهنده شریعت و مردم و چنین ارتشی شکست ناپذیر است.


امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست در ساری: تامین همه نیازهای دفاعی توسط ارتش / شناورهای جدید ملحق می‌شود

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت روز ارتش با گرامیداشت روز ارتش یاد و خاطره شهدای ارتش از جمله صیاد شیرازی و سپهبد قرنی را گرامی داشت و افزود: نامگذاری روز ارتش از تدابیر معمار کبیر انقلاب اسلامی بود که توانستند توطئه بزرگ علیه جمهوری اسلامی ایران را خنثی کنند زیرا در اوایل انقلاب نظام استکباری برای ضربه زدن به انقلاب تلاش‌های بسیاری انجام داد.

وی با بیان اینکه ارتش ریشه در بدنه ملت دارد، افزود: در دوران دفاع مقدس و با حضور نیروهای مسلح یک وجب از خاک مقدس ایران را از دست ندادیم.

وی از شهید سپهبد قرنی به عنوان اولین شهید ترور در ارتش جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با جانفشانی‌های شهدای والامقام، انقلاب اسلامی امروز در تصمیمات منطقه و جهانی اثرگذار است.

امیر شفقت رودسری با اظهار اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران از بدو انقلاب تاکنون تلاش کرده تا همه نیازمندی‌ها را در حوزه زمین و دریا و هوا تأمین کند و دست نیاز به کشورهای غربی و خارجی نداشته باشیم، افزود: امروز تجهیزات و تکنولوژی بالا که در نیروهای مسلح در حال استفاده است منتج از دانش جوانان و شرکت‌های دانش بنیان رقم می‌رود.

ارشد نظام آجا در مازندران یادآور شد: در روی یک شناور ما بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه استفاده شده و این قطعات و شناورها با بهره گیری از شرکت‌های دانش بنیان و فارغ التحصیلان دانشگاه دریایی ساخته شده است.

وی با اظهار اینکه شناورهای ساخته شده به دست متخصصان داخلی قابلیت دریانوردی در زمان‌های طولانی است، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با کشورهای قدرتمند دریایی جهان رزمایش‌های مشترک در سواحل جنوبی و مکران برگزار می‌کند و این اقدام لرزه بر تن استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و آمریکا انداخته است.


دریادار دوم حمیدرضا سعادت در گیلان: اقتدار ارتش و نیروهای مسلح لرزه به اندام دشمنان انداخته است

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

دریادار دوم حمیدرضا سعادت صبح سه شنبه در همایش گرامیداشت روز ارتش در گیلان، اظهار کرد: ارتش در چهل و اندی سال پاسخ مناسبی به اعتماد مردم و امامین انقلاب اسلامی داده است.

وی با بیان اینکه امام راحل ارتش را احیا کرد، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار قدرت و اقتدار، مؤمن، متدین و انقلابی پرورش یافته است.

فرمانده ناوگان شمال با اشاره به قدرت مثال زدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه بخش‌ها کنار سایر نیروهای مسلح ضمن ایجاد امنیت و آرامش کشور، آسایش را از دشمنان و معاندین سلب کرده است.

دیاردار دوم سعادت با بیان اینکه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران گزینه روی میز دشمن را کمرنگ کرده است، گفت: اقتدار ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران لرزه به اندام دشمنان انداخته است.


امیر حمیدرضا رحمت‌پور در سنندج: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج صلابت و اقتدارند

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

امیر حمیدرضا رحمت‌پور صبح امروز در مراسم سان و رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سنندج، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروهای چهارگانه امروز در اوج صلابت و آمادگی رزمی قرار دارند و این مهم را همه دوستان و دشمنانمان می‌دانند.

وی افزود: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تغییر در سازمان رزم خود و تشکیل یگان‌های متحرک هجومی، واکنش سریع، یگان‌های نیروی مخصوص، نیروهای مکانیزه و توپخانه با اقتدار از تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان خاطر نشان کرد: نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران نیز با ساخت ناوچه و ناوشکن‌های مختلف مثل ناوشکن جماران صلابت خود را به رخ دشمنان کشیده و در آب‌های آزاد و بین‌المللی به دفاع از صیانت و دستاوردهای انقلاب می‌پردازد.

امیر رحمت پور تصریح کرد: در نیروهای هوایی جمهوری اسلامی ایران نیز با احداث پایگاه‌های زیرزمینی و پهپادی، آسمان ایران را در اوج امنیت قرار داده و هر کسی قصد تعرض به آسمان ما را داشته باشد مثل برق بر آنان می‌تازند.


امیرسرتیپ حسین محمد شفیعی در قزوین: ارتش برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهد کرد

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

امیرسرتیپ حسین محمد شفیعی در مراسم روز ارتش که در قزوین برگزار شد با بیان اینکه نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش تدبیر زیبای امام خمینی (ره) بود، اظهار کرد: این تدبیر در برابر توطئه ای بود که به دنبال انحلال ارتش جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: در شرایطی که برخی از معاندین تلاش می‌کردند با انحلال و یا تغییر در ساختار ارتش، ارتش خلق یا چریک ها را در کشور ایجاد کنند امام دستور نامگذاری روز ارتش و رژه آنها را صادر کردند.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی تصریح کرد: ارتش در این روز با رژه خود نشان داد که در خدمت ملت و اسلام و پشتیبان کشور است و ملت نیز این پشتیبانی متقابل را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ارتش همیشه تلاش کرده تا با حفاظت از خاک این کشور قدردان اعتماد مردم و رهبر انقلاب باشد، بیان کرد: ارتش در تشکیل و آموزش سپاه نیز در کنار آنها قرار گرفت و باعث شد تا ایستادگی سپاه و ارتش در برابر دشمنان این خاک در دفاع مقدس زبانزد دنیا قرار بگیرد.


امیر غلامعلیان در کرمان: نیروهای مسلح در اوج آمادگی قرار دارند

امیر غلامعلیان صبح سه شنبه در مراسم رژه روز ارتش گفت: طبق فرمایش امام خامنه ای (مدظله العالی) یکی از راه‌های مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، جهاد تبیین است و بر همین اساس قرارگاه جهاد تبیین در نیروهای مسلح کشور راه اندازی گشت؛ لذا همه تلاش‌های خویش را برای اجرای این تدابیر بکار می‌گیریم.

او افزود: این افتخار را داریم که در زمینه دفاعی و امنیتی آمادگی کاملی داریم و این نیز بر همه آحاد مردم ثابت شده است و پیام ارتش جمهوری اسلامی ایران اینچنین است که نیروی زمینی ما در مرزهای کشور فعال است و تهدیدات دشمن را زیر نظر دارد.

امیر غلامعلیان تصریح کرد: به مرحله‌ای از بازدارندگی رسیده‌ایم، دشمنی که گزینه روی میز را در فکر داشت اکنون جرأت گفتنش بر زبان را هم ندارد و این‌ها همه از تدابیر نورانی منویات مقام معظم رهبری است و ما اعتقاد داریم که هیچ حرکتی در ارتش جمهوری اسلامی بدون امر و فرمان فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نیست.

او بیان داشت: امروز آمادگی نیروهای مسلح به حدی است که دشمن فکر تجاوز به خطوط مرزی کشور را هم ندارد؛ چراکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌های نظامی به خودکفایی رسیده و هیچ نیازی به تجهیزات بیگانه ندارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش از تجهیز هزار و ۲۰۰ قلم تجهیزات عمده دفاعی نظامی به همت متخصصان و کاربلدان داخلی به ارتش جمهوری اسلامی خبر داد.


امیر ابوالقاسم رضایی در فارس: ارتش پاسخ سختی به هر تهدیدی در عرصه ملی خواهد داد

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

امیر ابوالقاسم رضایی صبح سه شنبه در آئین گرامیداشت روز ارتش و رژه یگان‌های منتخب ارتش فارس بیان کرد: ۲۹ فروردین روز بزرگداشت حماسه آفرینی‌های ارتش در عرصه‌های مهم تاریخی است.

وی ادامه داد: روز ارتش روز یادآوری نام کسانی است که مشتاق شهادت بودند و از ارتش شجره طیبه در ذهن و خاطر مردم ایجاد کردند.

رضایی افزود: با توجه به اقداماتی که ارتش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه داده می‌توان گفت که ارتشی در شأن انقلاب اسلامی ایران در حال فعالیت بوده و تأمین کننده امنیت مردم است.

وی همچنین تاکید کرد: ارتش در کنار سایر نیروهای تأمین کننده امنیت در جامعه نظیر نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج توانست امنیتی در جامعه ایجاد کند که موجب رضایت مقام معظم رهبری بوده و موجب شده به سبب امنیت ایجاد شده در جامعه حرکت توسعه محور اجتماع با سرعت بیشتری دنبال شود.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمام تلاش‌ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران بر این اصل استوار است که حفظ تمامیت ارضی در کشور وجود داشته باشد این در حالی است که اگر شخص یا اشخاصی اقدام به تهدیداتی بر علیه کشور کنند و ارتش پاسخ سختی آنها خواهد داد.


امیر سرتیپ دوم حجت الله غلامی در سمنان: ساختار به روز ارتش خنثی کننده توطئه دشمنان / ارتش در خدمت مردم است

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

امیر سرتیپ دوم حجت الله غلامی صبح سه شنبه در مراسم رژه به مناسبت بیست و نهم فروردین روز ارتش ضمن بیان اینکه ارتش در به ثمر نشستن درخت انقلاب نقش محوری بر عهده داشت، بیان کرد: بااینکه ۱۰ روز از انقلاب نگذشته بود اما تا زمانی ارتش اعلامیه اعلام نکرد پیروزی انقلاب نیز رسماً اعلام نشد.

وی ضمن بیان اینکه درست هنگام اعلام برائت ارتش در نهایت پیروزی انقلاب اعلام و مردم این روز مقدس را جشن گرفتند، افزود: از آن زمان ارتش در همه عرصه‌های نظامی و غیرنظامی در رکاب رهبر معظم انقلاب قدم در راه خدمت به مردم را برداشت.

فرمانده آجا استان سمنان بابیان اینکه نامگذاری به جا و دقیق امام راحل برای روز ارتش طومار توطئه انحلال ارتش را در هم پیچید، ابراز داشت: ارتش دوران جنگ دوشادوش مردم در خط نبرد قرار گرفت و با تقدیم ۴۸ هزار شهید باعث عقب راندن دشمن شد.

غلامی ضمن بیان اینکه با رشادت نیروهای ارتش یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد، تصریح کرد: ارتش زمینی، دریایی و هوایی کشور دشمن را شکست داد و اجازه پیشروی دشمن را از آن‌ها گرفت.

وی ضمن بیان اینکه بعد از جنگ نیز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در خدمت به مردم بوده است، افزود: ارتش قسمت اعظم از خاک کشور را حفاظت می‌کند و آماده است در سایه رهبر معظم انقلاب با ساختار و تجهیزات به روز خود نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند.


سرهنگ ستاد محمدعلی بیرانوند در زنجان: نیروهای نظامی مهم‌ترین مولفه امنیت و توسعه هستند

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

سرهنگ ستاد محمدعلی بیرانوند قبل از ظهر سه شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، ضمن تبریک روز ۲۹ فروردین، اظهار کرد: خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی که شرایط بسیار حساسی است، با برخورداری از تجهیزات به‌روز، در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی با یادآوری اینکه اگر بخواهیم وضعیت آمادگی رزمی و توان دفاعی ارتش را در شرایط امروز بسنجیم، بدون شک باید گفت که امروز ارتش هم به لحاظ آمادگی رزمی و هم از جهت توان دفاعی در اوج آمادگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وجود نیروهای مسلح از مهم‌ترین مؤلفه‌های امنیت و توسعه جوامع به شمار می‌رود، از این رو آمادگی ارتش می‌تواند به تحقق امنیت و توسعه کمک کند.

سرهنگ بیرانوند با تاکید بر اینکه ارتش همواره برای کشورهای دوست پیام صلح به ارمغان داشته و برای کشورهایی که در فکر تعدی به خاک ایران اسلامی هستند، هشداری بزرگ به جهت توان بالای رزمی تلقی می‌شود، ادامه داد: فراموش نکنیم در اوایل انقلاب اسلامی، ارتش وضعیت مطلوبی نداشت، به همین خاطر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان تنها تکیه‌گاه این نیرو بودند.


امیر سرتیپ دوم علی اسدی در همدان: ارتش امانت‌دار جمهوری اسلامی ایران است

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

امیر سرتیپ دوم علی اسدی صبح امروز در آئین گرامیداشت روز ارتش با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) ارتش را خوب شناخته بودند و ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۸ به فرمان ایشان تشکیل شد تا خدمات صادقانه خود را به کشور ارائه کند، خاطرنشان کرد: مردانی در بدنه این مجموعه سلحشور هستند که بعد از رشادت‌ها ۴۸ هزار شهید را تقدیم وطن کردند.

وی با بیان اینکه ارتش انقلابی ایران انقلابی‌تر، مومن‌تر و خالص‌تر است و مشت گره‌کرده‌ای است در مقابل هر متجاوز، ادامه داد: امروز ارتش در قطعه‌سازی هم مبتکر و سازنده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور گفت: ارتش زیر پرچم ولایت امانت‌دار جمهوری اسلامی است و خط قرمز ارتش آرامش مردم است و در تمام صحنه‌ها از جمله بلایای طبیعی، سیل و زلزله سینه سپر کرده، ضمن اینکه اجازه نمی‌دهد کسی به خاک مقدس ایران تجاوز کند.

وی گفت: بعد از جنگ، ارتش با استفاده از ابتکار و خلاقیت تجهیزات را به‌روز کرد و نتیجه آن ایجاد شهرک‌های پدافندی و … بود ضمن اینکه امروز ارتش محکم و استوار پاسخگوی تهدیدات دشمن است و بصیرت کامل دارد.


امیر سرتیپ دوم ستاد عباس عظیمی در تبریز: ارتش در تأمین نیازمندی‌های خود به خودکفایی رسیده است

امیر سرتیپ دوم ستاد عباس عظیمی به مناسبت روز ارتش، افزود: امروز با شهدای هشت سال دوران مقدس و مدافعان حرم پیمان می‌بندیم راهشان را که همان اعتلای مردم و کشور است، ادامه دهیم و با اطاعت محض از فرامین رهبری در مقابل زیاده خواهان ایستادگی کنیم.

وی برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را از اهداف مهم ارتش جمهوری اسلامی اعلام و اظهار کرد: این ارتش قهرمان، ولایی و تحت امر ولی فقیه آمادگی پاسخگویی به هر تهدیدی را با تمام توان دارد.

امیر عظیمی اعلام کرد: ارتش جمهوری اسلامی به همت نیروهای متعهد و متخصص خود و با فرماندهی رهبر انقلاب اسلامی آماده پاسخگویی به هر یاوه گویی دشمنان است.

وی نامگذاری ۲۹ فروردین تحت عنوان روز ارتش را تدبیر حکیمانه امام راحل دانست که خط بطلان برای توطئه‌های استکبار جهانی بود، ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش ولایی، مکتبی، ارزشی و الهی است و در راستای مأموریت ذاتی خود در دفاع از تمامیت ارضی کشور و کیان ملت شجاعانه و مقتدرانه عمل کرده است.


امیر نعمت الله صدقی در بوشهر: نیروهای مسلح استان بوشهر در اوج آمادگی هستند

امیر نعمت الله صدقی صبح سه‌شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در بوشهر اظهار داشت: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور حماسه‌آفرینی و اقتدار ارتشیان است.

وی اضافه کرد: این روز یادآور از خودگذشتگی، شهادت و شهامت و فداکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به فرمان امام راحل به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شد.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با اشاره به نقش مهم ارتش در همه عرصه‌های نظام اسلامی ایران تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر مأموریت‌های ذاتی در حوزه‌های گوناگون که نیاز جامعه است نقش مهم و مؤثر دارد و به شعار ارتش فدای ملت جامعه عمل پوشانده است.

وی اضافه کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتش معنویت محور جهان است که اقتدار و صیانت خود را پایبندی به سیره بزرگان و عمل به تکلیف سربازی و جان‌نثار ملت می‌داند.

صدقی از افزایش توان رزمی ارتش و نیروهای مسلح استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: نیروهای مسلح مستقر با دستیابی به روش‌ها و شیوه‌های نوین و پیشرفته، آنان را به اوج آمادگی رسانده است.


تصاویری از رژه روز ارتش در استان‌ها

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

ارتش در اوج اقتدار است/ برای هر هدف تنها یک گلوله شلیک خواهیم کرد

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۶
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••